Information till våra kunder

Vi på TeleProffs tar spridningen av coronaviruset på stort allvar och håller oss kontinuerligt uppdaterade och följer myndigheternas rekommendationer för vår verksamhet och våra medarbetare. I det här ingår givetvis hur vi hanterar kontakten med er som kund.

Redan innan coronavirusets spridning hanterade TeleProffs runt 95% av inkommande supportärenden på distans och detta kommer att fortsätta. Även en stor del av våra övriga insatser kan hanteras med kontakt på distans, så att ni som kund kan vara trygg i att ni kan få den hjälp ni behöver – samtidigt som vi minimerar risken för ytterligare smittspridning. Vi är även väl förberedda för att vår personal ska kunna utföra sitt arbete hemifrån, om så skulle krävas.

Vi har även fortsatt öppet som vanligt, samtidigt som vi säkerställt att inga medarbetare ska vara på plats om de uppvisar några som helst symptom. Det innebär att alla kunder som mår bra och känner sig friska är välkomna att besöka oss. Den som känner sig krasslig bör däremot stanna hemma, inte bara från att besöka oss utan helt och hållet.

Nu bjuder TeleProffs sina kunder på MiTeam full-licenser fram till 30/6. Klicka på länken för att läsa mer om erbjudandet.