Du kan alltid flytta ditt mobilnummer från en annan operatör till TeleProffs. Det kostar ingenting.

Meddela oss:

  1. Mobilnumret du vill flytta
  2. Vilken dag du vill flytta det (minst 7 arbetsdagar framåt)
  3. Vem som äger numret idag (namn och organisationsnummer på företaget, eller namn och personnummer om det är privatabonnemang. Om vi får fel uppgifter måste porteringsförfrågan göras om med fördröjning som resultat)
  4. Vilket företag och organisationsnummer abonnemanget ska registreras på

Om ditt mobilabonnemang är obundet hos din gamla operatör så kommer ditt nummer att flyttas på den dagen du valde i registreringen. Då flyttar ditt mobilnummer in på ditt nya TeleProffs SIM-kort som du får levererat ett par dagar efter din porteringsförfrågan.

Om mobilnumret inte godkänns för flytt av din gamla operatör så skickar kontaktar vi dig. Där skriver vi anledningen till varför det inte godkändes och hur vi löser det.

Kontakta TeleProffs:
support@TELsupport
020 30 55 25.

in TeleProffs Mobilabonnemang