Proffsig och personlig service
Vårt Supportcenter samt våra certifierade tekniker säkerställer den dagliga funktionen i din kommunikationslösning. Vårt mål är att åtgärda eventuella funktionsstörningar på ett snabbt och smidigt sätt med minimal påverkan för dig och dina kunder. Aktuell status hittar du genom vår driftinformation.
Inloggning till Mina sidor
Samtliga användare i TeleProffs GO har en personlig webbsida för hantering av sin användare, som nås via https://me.teleproffs.se.
Du som har softphone-licens kan även ringa härifrån.
Här kan du under Inställningar>Applikationer hämta hem din TeleProffs GO-app eller Softphone om du bytt mobiltelefon eller dator.
TeleProffs GO SelfService
Du som administratör för TeleProffs GO kan skifta till Administratörsvyn på me.teleproffs.se under Inställningar>SMP (eller direkt via https://selfservice.teleproffs.se). Här administreras alla användare i er lösning, era grupper, schemahantering och inspelning av röstfiler mm. Har ni TeleProffs GO mobilabonnemang så kan även dessa administreras härifrån.
Öppettider Supportcenter
Support & felanmälan | Vardagar 08 – 17 | Via telefon & mail |
Felanmälan växel akut | Vardagar 07 – 20 | Via telefon |
Felanmälan växel akut | Helgdagar 08 – 18 | Via telefon |