Förbättrad schemahantering mm. i SelfService/Administratörsportalen
Vi jobbar kontinuerligt med att göra våra tjänster ännu bättre och enklare. Den 27:e juni stuvar vi om lite i menyerna så att det ni i huvudsak använder finns på förstasidan och resterande under Organisationsinställningar. En större förändring är också att schemahanteringen förenklas och görs…
Uppdaterad Self-Service-Portal
Nu är vår Self-Service-portal uppdaterad, fräschare utseende och framförallt är den nu riktigt bra mobilanpassad. Har du missat att helgkoppla huvudnummer eller behöver snabbt lägga upp en ny användare – nu fixar du det direkt från mobilen ”on the fly”. Alla användare i TeleProffs GO…
Chat-bot
Nylansering av Chat-bot Vi har nu glädjen att kunna erbjuda en chat-bot-tjänst till våra kunder. Låt chat-boten besvara de vanliga frågorna och spara tid hos era anställda. Chat-boten kan exempelvis hjälpa kunden med: Svara på enklare frågorBerätta om öppettider Sköta enklare ärendenOrientera kunden på hemsidan Och…
Ny användarportal – Mina sidor
Vi har nu glädjen att lansera en ny och modernare användarportal.På minasidor.teleproffs.se kan alla som har ett användarkonto i TeleProffs GO logga in och enkelt se/ändra bland annat:- Mobildataförbrukning (gäller endast TeleProffs GO-abonnemang)- Välja vilket telefonnummer som du vill visa när du ringer- Aktivera hänvisning…
Statistik – Nu även med Microsoft Teams-rapporter
Vår kraftfulla statistikmodul har fått ett ansiktslyft med nytt gränssnitt. Här får du statistik allt från övergripande för er organisation, per grupp eller användare, per vecka – månad eller år, ner till exakta klockslag på specifika telefonnummer.Låt systemet skicka den rapport du önskar på mail…