Uppdaterad Self-Service-Portal
Nu är vår Self-Service-portal uppdaterad, fräschare utseende och framförallt är den nu riktigt bra mobilanpassad. Har du missat att helgkoppla huvudnummer eller behöver snabbt lägga upp en ny användare – nu fixar du det direkt från mobilen ”on the fly”. Alla användare i TeleProffs GO…
Chat-bot
Nylansering av Chat-bot Vi har nu glädjen att kunna erbjuda en chat-bot-tjänst till våra kunder. Låt chat-boten besvara de vanliga frågorna och spara tid hos era anställda. Chat-boten kan exempelvis hjälpa kunden med: Svara på enklare frågorBerätta om öppettider Sköta enklare ärendenOrientera kunden på hemsidan Och…
Ny användarportal – Mina sidor
Vi har nu glädjen att lansera en ny och modernare användarportal.På minasidor.teleproffs.se kan alla som har ett användarkonto i TeleProffs GO logga in och enkelt se/ändra bland annat:- Mobildataförbrukning (gäller endast TeleProffs GO-abonnemang)- Välja vilket telefonnummer som du vill visa när du ringer- Aktivera hänvisning…
Statistik – Nu även med Microsoft Teams-rapporter
Vår kraftfulla statistikmodul har fått ett ansiktslyft med nytt gränssnitt. Här får du statistik allt från övergripande för er organisation, per grupp eller användare, per vecka – månad eller år, ner till exakta klockslag på specifika telefonnummer.Låt systemet skicka den rapport du önskar på mail…
Uppgradering av TeleProffs GO
Som kund till TeleProffs GO har du alltid senaste uppdatering av plattformen. Här kommer några nyheter: -Medlyssning/inbrytning och ”visknings”-funktion av samtal. Coacha en ny medarbetare i kundsamtal oavsett var du befinner dig. -Bättre möjligheter till telefonboks-integration med Vcard-Uppdaterad Wallboard med ny layout, nu även med…