Tjänster stängs ner – Varning för bedragare

Telia stänger ner äldre tjänster som analoga telefon-abonnemang, ISDN Multi och ADSL. I samband med att Telia skickar ut information till sina kunder passar tyvärr oseriösa aktörer på att ringa upp i sken av att ringa från Telia (eller som återförsäljare) och ska ”hjälpa” er…

Läs mer …

Dubbelriktad linjestatus – Teams GO

Nu äntligen har vi tillgång till APIér från Microsoft som möjliggör en mycket bättre Teams-integration. Hittills har vi behövt använda hänvisningsstatus ”upptagen i teamssamtal” för att bli upptagen på telefonen när du sitter i teamsmöte. Numera kommer linjestatus att synkas sömlöst på båda håll mellan…

Läs mer …

Förbättrad schemahantering mm. i SelfService/Administratörsportalen

Vi jobbar kontinuerligt med att göra våra tjänster ännu bättre och enklare. Den 27:e juni stuvar vi om lite i menyerna så att det ni i huvudsak använder finns på förstasidan och resterande under Organisationsinställningar. En större förändring är också att schemahanteringen förenklas och görs…

Läs mer …

Uppdaterad Self-Service-Portal

Nu är vår Self-Service-portal uppdaterad, fräschare utseende och framförallt är den nu riktigt bra mobilanpassad. Har du missat att helgkoppla huvudnummer eller behöver snabbt lägga upp en ny användare – nu fixar du det direkt från mobilen ”on the fly”. Alla användare i TeleProffs GO…

Läs mer …

Chat-bot

Nylansering av Chat-bot Vi har nu glädjen att kunna erbjuda en chat-bot-tjänst till våra kunder. Låt chat-boten besvara de vanliga frågorna och spara tid hos era anställda. Chat-boten kan exempelvis hjälpa kunden med: Svara på enklare frågorBerätta om öppettider Sköta enklare ärendenOrientera kunden på hemsidan  Och…

Läs mer …

Bluff-SMS

Det har senaste tiden cirkulerat väldigt mycket bluff-sms. Många där det ser ut som att du fått ett röstmeddelande, klickar man där på någon länk så finns risken att dina uppgifter kommer i orätta händer. Viktigast är att aldrig lämna ut några person och/eller bank-uppgifter,…

Läs mer …