Tjänster stängs ner – Varning för bedragare
Telia stänger ner äldre tjänster som analoga telefon-abonnemang, ISDN Multi och ADSL. I samband med att Telia skickar ut information till sina kunder passar tyvärr oseriösa aktörer på att ringa upp i sken av att ringa från Telia (eller som återförsäljare) och ska ”hjälpa” er…
Dubbelriktad linjestatus – Teams GO
Nu äntligen har vi tillgång till APIér från Microsoft som möjliggör en mycket bättre Teams-integration. Hittills har vi behövt använda hänvisningsstatus ”upptagen i teamssamtal” för att bli upptagen på telefonen när du sitter i teamsmöte. Numera kommer linjestatus att synkas sömlöst på båda håll mellan…
Förbättrad schemahantering mm. i SelfService/Administratörsportalen
Vi jobbar kontinuerligt med att göra våra tjänster ännu bättre och enklare. Den 27:e juni stuvar vi om lite i menyerna så att det ni i huvudsak använder finns på förstasidan och resterande under Organisationsinställningar. En större förändring är också att schemahanteringen förenklas och görs…
Uppdaterad Self-Service-Portal
Nu är vår Self-Service-portal uppdaterad, fräschare utseende och framförallt är den nu riktigt bra mobilanpassad. Har du missat att helgkoppla huvudnummer eller behöver snabbt lägga upp en ny användare – nu fixar du det direkt från mobilen ”on the fly”. Alla användare i TeleProffs GO…
Chat-bot
Nylansering av Chat-bot Vi har nu glädjen att kunna erbjuda en chat-bot-tjänst till våra kunder. Låt chat-boten besvara de vanliga frågorna och spara tid hos era anställda. Chat-boten kan exempelvis hjälpa kunden med: Svara på enklare frågorBerätta om öppettider Sköta enklare ärendenOrientera kunden på hemsidan Och…