Reklamation

Plantronics produkter har 2 års garanti. Om ditt headset går sönder under garantitiden kan du begära en ersättningsprodukt för ditt trasiga headset.

För reklamationer samt registrering av Plantronics produkter vänligen använd nedan länk.

Ersättningsprodukten kommer att levereras direkt till er adress inom ca 3 arbetsdagar.

Gå in på https://www.plantronics.com/se/sv/support/warranty-service och följ intruktionerna enl. nedan.

1.Nyregistrera dig som ny användare
2. Registrera din defekta produkt ( kan krävas att styrka med kvitto )
3. En bekräftelse kommer på din registrerade mail
4. Vid begäran gjord innan kl 13:00 så är leveranstiden 1-2 dagar i storstadsregioner och 3-5 dagar för övriga zoner.
5. Ersättningsprodukten skickas till registrerad adress.
6. När du erhåller ersättnings produkt ligger retursedel med för trasig produkt samt bokning nummer till budet.
7. Boka bud och den defekta produkten hämtas upp.
8. Ärendet avslutas

in Headset