Vårt Supportcenter finns alltid till hands för er som kund och gör allt för att ge er den allra bästa upplevelsen av er telefonilösning.

Med en TeleProffs GO-lösning ingår alltid tillgång till vår support där vi hjälper och stöttar er som kund.

Ni får även fri tillgång till vår SelfService där ni själva kan administrera era användare och grupper, spela in meddelande och schemalägga öppettider etc.
Om ni har TeleProffs GO mobilabonnemang så kan även dessa administreras här.

Att erbjuda den allra bästa supporten kostar på i personal och stödsystem. Väljer ni att använda våra tekniker så hjälper vi mer än gärna till men behöver i dessa lägen ta ut en startavgift alt. löpande timpeng för större jobb.
Behöver ni kontakta oss för stöd/frågor när ni är osäkra så tar vi inget betalt för detta!, men om ni väljer att använda oss för förändringar istället för att göra det själva så behöver vi ta ut en avgift för att kunna fortsätta erbjuda högkvalitativ support.

in Allmänt