Nu lanserar vi TeleProffs One!
Nu kompletterar vi TeleProffs GO med TeleProffs One, vi kan nu stoltsera med marknadens två största plattformar för att kunna erbjuda bästa möjliga lösning för varje enskild kund. Läs mer på https://www.teleproffs.se/teleproffs-one-framtidens-ai-baserade-vaxelplattform/
Tjänster stängs ner – Varning för bedragare
Telia stänger ner äldre tjänster som analoga telefon-abonnemang, ISDN Multi och ADSL. I samband med att Telia skickar ut information till sina kunder passar tyvärr oseriösa aktörer på att ringa upp i sken av att ringa från Telia (eller som återförsäljare) och ska ”hjälpa” er…
Dubbelriktad linjestatus – Teams GO
Nu äntligen har vi tillgång till APIér från Microsoft som möjliggör en mycket bättre Teams-integration. Hittills har vi behövt använda hänvisningsstatus ”upptagen i teamssamtal” för att bli upptagen på telefonen när du sitter i teamsmöte. Numera kommer linjestatus att synkas sömlöst på båda håll mellan…
Förbättrad schemahantering mm. i SelfService/Administratörsportalen
Vi jobbar kontinuerligt med att göra våra tjänster ännu bättre och enklare. Den 27:e juni stuvar vi om lite i menyerna så att det ni i huvudsak använder finns på förstasidan och resterande under Organisationsinställningar. En större förändring är också att schemahanteringen förenklas och görs…
Uppdaterad Self-Service-Portal
Nu är vår Self-Service-portal uppdaterad, fräschare utseende och framförallt är den nu riktigt bra mobilanpassad. Har du missat att helgkoppla huvudnummer eller behöver snabbt lägga upp en ny användare – nu fixar du det direkt från mobilen ”on the fly”. Alla användare i TeleProffs GO…
Chat-bot
Nylansering av Chat-bot Vi har nu glädjen att kunna erbjuda en chat-bot-tjänst till våra kunder. Låt chat-boten besvara de vanliga frågorna och spara tid hos era anställda. Chat-boten kan exempelvis hjälpa kunden med: Svara på enklare frågorBerätta om öppettider Sköta enklare ärendenOrientera kunden på hemsidan Och…