
TeleProffs Contact Center
Med TeleProffs Contact Center kan ni kommunicera med kunderna när ni önskar, via olika kanaler och från valfri plats och enhet. Alla ärenden skapas till ett och samma system, vilket skapar tydlig överblick och möjlighet att prioritera rätt.
Contact Center är omnikanalig och använder telefoni, sociala medier och chatt mm. Allt hanteras inom samma applikation. Genom att direkt kunna möta kunden i den kanal som valts uppfattas ni som smidiga och proffsiga. Fördelarna med ett Contact Center är många. Lösningen ger ökad produktivitet och mer effektiv kundkontakt med bättre service.
Vårt Contact Center utvecklas kontinuerligt och tjänsten är webbaserat, skalbart och lätt att komma i gång med. Det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt, och lösningen är inte bunden till operatör eller operativsystem. Ni kan öka och minska antal användare efter behov.
Låt alla ärenden hamna i rätt kö, till rätt person med rätt prioritet och på ett och samma ställe.