Vi erbjuder många affärsnyttiga tilläggstjänster till vår prisbelönta växellösning TeleProffs GO. Klicka på bilderna för att få mer information, annars kan ni kontakta någon av våra medarbetare för att få en demo eller mer info.

Contact Center
Med TeleProffs Contact Center kan ni kommunicera med kunderna när ni önskar, via olika kanaler och från valfri plats och enhet. Alla ärenden skapas till ett och samma system.

Callboard
Callboard är en webbsida som i realtid visar alla inkommande och utgående samtal för valda användare. Dessutom med möjlighet att integreras med CRM-system

Telefonkonferens
Enkel och kostnadseffektiv konferenslösning integrerad i TeleProffs GO. Interna deltagare ringer kostnadsfritt inom växeln och externa deltagare betalar bara för ett vanligt lokalsamtal.

CRM-integration
TeleProffs GO erbjuder full integration mot ett flertal CRM-system. Det ger användarna en enkel och smidig hantering av kunder vid inkommande och utgående samtal.

Samtalshistorik API
Med Samtalshistorik API kan samtalsdata hämtas för tre månader tillbaka var femte minut. Sedan kan du lagra den i egna system som t.ex. SQL och bygga egna applikationer.

Wallboard
Med en Wallboard kan ni visa statistik i realtid över bland annat antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många tappade samtal ni har på era svarsgrupper.

Sök API
Använd en färdig webbsida eller så ger vi er möjlighet att via API bygga in funktionen på ert intranät eller hemsida. Gör er tillgängliga för era kunder på en helt ny nivå.

Svarstjänst
Oavsett vad man kallar det – telefonservice, svarstjänst eller telefonsvar – så är vinsterna uppenbara. Hög servicenivå, nöjda kunder samt ökad effektivitet och lönsamhet är några av dem.

Kalenderkoppling
Låt din kalender automatiskt hänvisa ditt telefonnummer. Lägg in fasta veckomöten eller planerad semester på förhand och låt hänvisningarna synka automatiskt.

Callback
Tilläggstjänsten Callback effektiviserar er kundtjänst genom att fördela ut samtalen jämnt under dagen med återuppringningsfunktion.

Statistik
För att kunna bli bättre behöver man veta hur bra man är idag. Hur mycket samtal får ni in till er serviceavdelning, hur länge får kunderna vänta och hur lång tid tar ett genomsnittligt samtal?

AD-koppling
Minska administrationen med AD-koppling, detta genom att TeleProffs GO uppdateras per automatik med rätt information.