TeleProffs GO SelfService

Vi är mycket glada att kunna presentera vår SelfService där du som kund enkelt kan administrera din TeleProffs GO-lösning.

Det som bland annat kan hanteras i SelfService är:

  • Administrera, lägg till eller ta bort användare (ändra namn, mailadress, lägg till/ta bort softphone, mex osv.)
  • Har ni TeleProffs mobilabonnemang så administrerar ni och får full överblick på alla mobilabonnemang här. Slipp krånglig och tidskrävande operatörskontakt.
  • Hantera era svarsgrupper och menyval.
  • Schemalägg öppettider och spela in röstbesked för ert huvudnummer/gruppnummer.

Se mer i vår SelfService-manual, klicka här

Användare som sedan tidigare haft ett admin-konto kommer åt SelfService direkt via https://selfservice.teleproffs.se
Behörig kontaktperson för ert företag kan kontakta support@teleproffs.se för att lägga till personer som ska ha tillgång till SelfService.

TeleProffs SelfService är fri och helt gratis att använda, och ni kan där själva administrera allt dagligt underhåll utan supportkostnader.

Vi rekommenderar att ni kontaktar support@teleproffs.se och beställer en utbildning/genomgång av SelfService-portalen för att kunna utnyttja den fullt ut, samt att inte av misstag ställa till problem med er telefoni. Engångskostnad 595kr.  

Vill ni att vi sköter allt åt er så finns TeleProffs Supportcenter alltid redo och hjälper er med förändringar, maila eller ring vårt Supportcenter så löser vi allt åt er, då till en startavgift på 595kr för mindre ändringar.