TeleProffs har blivit med Chat-bot
Välkommen till världen säger vi till vårt senast tillskott i TeleProffsfamiljen, chat-boten Anna.
Med stöd från chat-boten Anna kan vi nu maximera våra och era kunders upplevelse ytterligare. Chat-boten Anna kan hjälpa kunderna svara på frågor gällande allt som kan finnas på hemsidan.
Hon kan exempelvis hjälpa kunden:
- Svara på enklare frågor
- Berätta om öppettider
- Sköta enklare ärenden
- Orientera kunden på hemsidan
Och mycket mer!
När det kommer till mer komplexa problem kopplar chat-boten Anna kunden vidare till vår duktiga kundtjänst som vidare kan utreda kundens eventuella frågor eller problem.
Hon finns alltid med kunden nere till högra hörnet av webbplatsen och är redo att rycka in vid frågor och funderingar.
Chat-boten Anna ingår nu i vår produktportfölj och finns tillgänglig för alla våra kunder. För mer information om produkt, pris, med mera kontakta din säljare eller fråga Anna själv.
Börja chatta med Anna nu!