Callback
Tjänsten Callback effektiviserar er kundtjänst genom att fördela ut samtalen jämnt under dagen med återuppringningsfunktion.
Callback-gränssnittet är webbaserat och ger användaren en tydlig överblick på vilka kunder som ska kontaktas vid vilket tillfälle. Kunden som ringer in anger vilket telefonnummer som de önskas bli uppringda på. Utifrån hur ni väljer att konfigurera lösningen, samt genomsnittlig samtalstid och tillgängliga agenter, så får kunden en beräknad återuppringningstid från systemet. Callback-lösningen är inställd på era arbetstider och ni kan själva enkelt ändra tillgänglig personal vid tex sjukdom så att återuppringningssamtalen fördelas rätt efter era förutsättningar.
Callback-tjänsten finns i olika nivåer, från den enklaste som alltid ingår i TeleProffs Go till den mest avancerade lösningen. Våra lösningar har kraftfulla inbyggda statistikmoduler som ger er fullständig överblick över belastning och ger er underlag för att bemanna er verksamhet rätt.