Callback


TeleProffs GO - Callback


Tjänsten Callback effektiviserar er kundtjänst genom att fördela ut samtalen jämnt under dagen med återuppringningsfunktion.
Callback-gränssnittet är webbaserat och ger användaren en tydlig överblick på vilka kunder som ska kontaktas vid vilket tillfälle. Kunden som ringer in anger vilket telefonnummer som de önskas bli uppringda på. Utifrån hur ni väljer att konfigurera lösningen, samt genomsnittlig samtalstid och tillgängliga agenter, så får kunden en beräknad återuppringningstid från systemet. Callback-lösningen är inställd på era arbetstider och ni kan själva enkelt ändra tillgänglig personal vid tex sjukdom så att återuppringningssamtalen fördelas rätt efter era förutsättningar.
Callback-tjänsten finns i olika nivåer, från enklaste som alltid ingår i TeleProffs GO till Lösningen har en kraftfull inbyggd statistikmodul som ger er fullständig överblick över belastning och ger er underlag för att bemanna er verksamhet rätt.


Kontakta oss för mer information kring tjänster i TeleProffs GO.
Ring tel.036-30 55 00 idag så diskuterar vi dina behov.