TeleProffs GO - Callback

Callback

TeleProffs GO - Callback
Tjänsten Callback effektiviserar er kundtjänst genom att fördela ut samtalen jämnt under dagen med återuppringningsfunktion.

Callback-gränssnittet är webbaserat och ger användaren en tydlig överblick på vilka kunder som ska kontaktas vid vilket tillfälle. Kunden som ringer in anger vilket telefonnummer som de önskas bli uppringda på. Utifrån hur ni väljer att konfigurera lösningen, samt genomsnittlig samtalstid och tillgängliga agenter, så får kunden en beräknad återuppringningstid från systemet. Callback-lösningen är inställd på era arbetstider och ni kan själva enkelt ändra tillgänglig personal vid tex sjukdom så att återuppringningssamtalen fördelas rätt efter era förutsättningar.

Lösningen har en kraftfull inbyggd statistikmodul som ger er fullständig överblick över belastning och ger er underlag för att bemanna er verksamhet rätt.
 
Web Callback

Integrera en ”telefonlur” på en hemsida och låt kunden välja att bli uppringd direkt eller vid senare tidpunkt. Gör det enkelt för kunden att komma i kontakt med er.

Kunden behöver inte söka efter ert telefonnummer eller stå i telefonkö. Det kan vara detta som avgör om kunden väljer Er eller går vidare till konkurrent.

Kontakta oss för mer information kring tjänster i TeleProffs GO.
Ring tel.036-30 55 00 idag så diskuterar vi dina behov.